Translate

středa 28. ledna 2015

Změna životosprávy?

Znáte ten pocit, když nemocní ležíte v posteli a najednou si uvědomíte, že se večeře sama neudělá?
Už bych si měla pořídit služku na škrábání a strouhání brambor!:D

Vítám Vás u dnešního článku!
Společně s psaním blogu jsem se rozhodla, že změním ještě něco.:)
A to něco se nazývá životospráva.:)
Ne že bych si myslela, že jsem bůh ví jak tlustá, ale opravdu mi chybí moje staré tělo.
Asi bych Vám měla říct můj 'srdcervoucí' příběh.




Stejně jsem také začínala asi před půl rokem.
Je s tím rozdílem, že jsem si prostě řekla že jsem tlustá. Trvala jsem na tom a nikdo mi nic nemohl rozmluvit, protože já jsem měla prostě pravdu. Začala jsem makat, cvičit, jíst zdravě, všechno mě bolelo a druhý den jsem pomalu nedošla ani do koupelny.
Takže jsem si řekla, že je asi něco špatně. A navíc, hádejte jak dlouho mi to vydrželo? Nevíte? Přesně 4 dny!
Z téhle zkušenosti jsem si odnesla nejen to, že nic nesmím ze začátku přehánět, ale také, že nemůžu ze dne na den úplně změnit životosprávu.
Je téměř nemožné se jeden den ládovat sladkým a od druhého už nikdy nepozřít jediný bonbon. 
Pak jsem zkusila pomaličku cvičit a soustředit se hlavně na zdravé jídlo.
To se mi bohužel taky nepodařilo.:/ Neměla jsem totiž motivaci, jelikož jsem neviděla žádné výsledky, možná i naopak.
Třetí možnost byla správná!
Začala jsem aktivně cvičit a snažila se dodržovat správný pitný režim a jíst pravidelně.
Bylo na mě znát, že se mi postava zlepšila a já dělala pokroky.
Jenže jak už to tak bývá, vždy se něco pokazí. Vážně jsem onemocněla a půl roku nevěděla. To je už ale jiný příběh.:)

Takže sečteno podtrženo jsem se rozhodla znovu začít a tentokrát zkusím známý projekt Jillian Michaels 30 day shred.:) Zná to snad každý:) 
Výzva je rozdělena na 1 Level , 2 Level a 3 Level 
Každý level se cvičí 10 dní.:)
Tak co, jdete do toho se mnou?

Mám pro Vás, kdo rádi čtete blogy jako já tip!
Stáhněte si do svého chytrého telefonu aplikaci Bloglovin' !
Je to opravdu super pomocník, kam si zadáte své oblíbené blogy a čtete si nové články!:)

4 komentáře:

  1. Doufám, že už jsi zdravá a v pořádku a že to všechno vyjde.
    Já se zatím rozhodla, že se začnu víc hýbat. Hodně chodím, i když v zimě už to taky není žádná sláva, ale říkala jsem si, že mě vždycky děsně bavilo mít takovej ten kruh, kterým se točilo, aby se udržel na bocích. Tak jsem si ho teď objednala a doufám, že s nějakou pořádnou muzikou u toho i vydržím. Jinak se totiž do sportu musím nutit a taky u toho vůbec nevydržím. Takže si přejme hodně pevné vůle :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak sice ještě není úplně 100%,že jsem úplně zdravá, ale snad to dopadne dobře.:)
      To je ten nejlepší začátek! Začít se hýbat a snažit se jíst pravidelně.:)
      Obruč mě nikdy moc nebavila, ale doma za postelí mi stejně leží.:D Ono pro horší případy se hodí vždy.:D
      Musíš najít sport, který tě chytne! Možná to bude chvíli trvat, ale vyzkoušet se má přeci všechno!
      Děkuji za podporu a já sama ti budu držet palce!
      Určitě se pak ozvy jak na tom jsi!:)

      Vymazat
  2. Já zkoušela cvičit P90X a vydrželo mi to asi 3týdny ale i tak jsem ty výsledky viděla :-) Držím palce :-)

    OdpovědětVymazat

Napiš mi co se ti na článku líbí a nelíbí.
Máš nějaký návrh na příští článek? Poděl se o něj se mnou!:)